Ajmo reć – 23. siječnja 2013.

josipa cupic– “Prošle godine na drniškom području ostvareno je oko 6.500 noćenja što je veliki pomak u odnosu na 2011. kad je bilo oko 4.000 noćenja, odnosno povećanje je veće od 50 posto. Zabilježeno je više od 1700 dolazaka, 40 posto su domaći, ostalo su stranci. Upravo stranci predstavljaju najveći broj rastućeg trenda. Veliki broj gostiju ostaje duže od tjedan dana, neki i tri tjedna. Više nismo samo izletnička destinacija. Mnogi ljeti vole mir i tišinu za razliku od priobalne vreve, te ugodniju klimu”, kazala je gostujući u našem programu Josipa Čupić nova direktorica turističkog ureda Turističke zajednice Grada Drniša.

Sa skromnim proračunom od 350.000 kuna i u 2013.godini Turistička zajednica nastavlja s započetim aktivnosti

{play}audio/josipa_cupic.mp3{/play}

Direktorica TZ-a Drniš posebice je pohvalila vrijedne drniške izrađivače suvenira koji su sa svojim prepoznatljivim proizvodima svojevrsni ambasadori drniškog kraja. Namjera je kroz ovu godinu organizirano ih povesti na sajmove po Dalmaciji i Eko- etno izložbu u Zagreb, a ujedno se želi da se njihovi proizvodi kao i autohtoni drniški proizvodi, te publikacije i tiskani zapisi o Drnišu predstave na jednom mjestu u gradu, što danas nedostaje. Stoga se želi urediti suvenirnica u predvorjuTZ-a gdje bi svaki posjetitelj imao pregled koje sve kreativne snage djeluju na ovom području. Suvenirnica u nekoj budućnosti, mogla bi potaknuti nekog u Drnišu da se komercijalno počne baviti prodajom suvenira kroz neku galeriju, a mi mu na ovaj način želimo utrijeti put, kazala je Josipa Čupić.

 

Odgovori