Početak turističke sezone osjetio se i u drniškom kraju

- 28. travnja 2011.

Uskršnji blagdani su iza nas a s njima je i službeno otpočela turistička sezona. I dok diljem Jadranske obale zadovoljno trljaju ruke i drniški kraj gdje turistički ured djeluje tek godinu dana, bilježi mali ali značajni napredak.

 

– I u Drnišu se osjetio početak turističke sezone. Iako su drniški brojevi daleko skromniji u odnosu na one s mora ovih blagdana područje Grada Drniša bilježi 265 noćenja dok je prošle godine bilo 107 noćenja. Dakle drniški kraj za Uskrs je posjetilo duplo više turista nego lani. Treba uzeti u obzir da mi imamo svega 112 kreveta na raspolaganju ali ipak primjećujemo porast i rezultate. Većina gostiju koja boravi kod nas su domaći gosti a potom obitelji sa djecom iz Njemačke, Italije i Francuske. Oni traže odmor, mir, tišinu, zabavu, domaći ambijent i dobru spizu. Raspituju se u uredu najviše za NP Krku, zatim za sve vezano uz Ivana Meštrovića, te uz seoska domaćinstva i ponudu hrane. Prednost naših domaćih malih domaćinstava u odnosu na velike hotele je u tome što pristupaju gostu na individualan način, obraćaju mu se imenom, trude se i ulažu velike napore kako bi gost bio zadovoljan i kako kad bi kad se vrati kući rekao meni je bilo super, te se odlučio ponovno vratiti u drniški kraj na odmor, kazala nam je direktorica TZ Drniša Ana Lokas.

  • Miljevački Bogatići – OPG Galić

Da to zaista i jest tako kazali su nam i na OPG-u obitelji Galić u Miljevačkim Bogatićima,
– Iako smo mali pripadamo ukupnom turističkom tržištu. Za ovu godinu gledajući ukupne rezultate mi smo za sada zadovoljni. Za Uskrs smo imali tri obitelji po jednu iz Slovenije, Italije i Zagreba. Imamo tek desetak ležajeva no buking je već sada uspješniji nego prijašnjih godina, primjećujem da ove godine gosti ranije rezerviraju. U udarnom dijelu sezone od lipnja do kolovoza i da imamo veći kapacitet bili bi popunjeni međutim postoji praznina prije i poslije te špice koju na razne načine pokušavamo popuniti. Ipak kreće se nabolje. Mi smo ovdje među prvima i probijamo se kako znamo. Gosti sada ostaju na odmoru i nešto duže odnosno po desetak dana što nas je prošlog ljeta iznenadilo jer smo mislili da neće imati kako popuniti dane. No sve su obišli i susjedne gradove na moru, plaže na šibenskoj rivijeri, ali i Drniš, Knin, NP Krku te obližnje srednjovjekovne utvrde koje su na žalost još uvijek vrlo nepristupačne. Njihove reakcije na prirodni okoliš, kućnu atmosferu te ekološki uzgojenu hranu su izvrsne, kazao nam je Ante Galić koji je istaknuo i kako se u proteklih godinu dana osjetio rad drniške Turističke zajednice jer gosti sada još lakše dolaze do njih.

Galic_1
Ante Galić, OPG Galić, Miljevci

Galic_2
Ante i Danica Galić

Na Miljevcima za sada tek su dva mala OPG-a koja se bave turizmom, osim OPG Galić tu je još i OPG Peace obitelji Bačić. Sve poznatije je Seosko gospodarstvo Skelin koje raspolaže sa 60 smještajnih jedinica, koje su podijeljene u tri luksuzno opremljene kuće, imaju i dva bazena, sportske sadržaje, restoran te vlastitu pršutanu i vinariju. Gostima je na raspolaganju i korištenje atv/quad vozila, paintball tereni te organizirani izleti.

Prvo obiteljsko gospodarstvo koje se počelo baviti u drniškom kraju turizmom je ono obitelji Kalpić u Radoniću. I oni su također smješteni u blizini NP Krka, tek 7 km od raskrižja za NP, u starom težačkom selu Kalpić (Radonić). Na prostranom šumovitom području smješteno je šest slikovitih kamenih kućica. Dio rustikalnih kućica uređen u prepoznatljivom autohtonom stilu namijenjen je za smještaj gostiju. U blizini je i konoba u kojoj se poslužuju tradicionalna dalmatinska jela, te naravno dobro vino koje prati mirise i okuse jelovnika.

Više informacija možete pronaći ovdje :

http://tz-drnis.hr/hr/vidi-i-doivi/seoska-domacinstva.html

  • Etnoland Dalmati Pakovo selo

Joško Lokas vlasnik Etnolanda Dalmati kazao nam je da postoje nagovještaji da će sezona biti uspješna no započela je kasno,
– J
a sa realan no ipak volim ovce brojiti na kraju dana, pa tako i sa sezonom ne volim prognozirati – nadam se dobru, kazao nam je Lokas.
Etnoland najviše posjećuju domaći gosti,
– I to nam je drago, nakon njih puno je Nijemaca, Francuza, Talijana pa i Šveđana. Ove godine tržište se širi i na Ameriku, Australiju, Koreju, Južnu Afriku ako je suditi po najavama bit će to ovoga ljeta internacionalno društvo. Već smo pet godina na tržištu i postajemo prepoznatljivi. Buking je solidan a nadamo se bit će još i bolji. Svaka roba ima svoga kupca i mi možemo pronaći gosta. Ali čeka nas težak put i puno posla prije nego postanemo poznata destinacija, kazao nam je Lokas.

dalmati_1
Etnoland Dalmati

  • Uskoro prvi turistički vodič drniškog kraja

Mali koraci za turističku ponudu Hrvatske ali veliki za drniški kraj dogodili su se u proteklih godinu dana kada je postavljena smeđa turistička signalizacija, uređena je i osvijetljena Gradina – spomenik kulture, izrađene su dvojezične internet stranice. Drniš je dobio i interaktivnu turističku kartu. Svjetlo dana uskoro bi trebao ugledati i prvi turistički vodič koji će predstaviti sve što vrijedi pogledati i kušati u drniškom kraju, gdje odsjesti i slično.

– Prezentirat ćemo ponudu drniškog kraja, kulturne zamenitosti, izletničke destinacije, svoje mjesto tu će naći i pršut, mišni sir, kruv ispod peke, vino, uglavnom bit će prezentirana cijela eno gastro priča. No nastavljamo i sa projektima smeđe signalizacije, na putovima jer ove godine planiramo dvije staze, biciklističku koje bi povezivala Pakovo Selo – Pokrovnik – kanjon Čikole pa jednoga dana i Miljevci, a druga staza bit edukativnog karaktera koja će se odnositi na Prominu i njenu ponudu, razmišljamo i o vinskim cestama, kazala je Lokas.

ana_lokas
Ana Lokas – direktorica TZ Grada Drniša


MIŠLJENJA ČITATELJA

OSTAVITE ODGOVOR

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *



Radio Drniš

Sviramo samo najbolje

Current track

Title

Artist

Background
hrCroatian