Željana Šikić

Dva Nacionalna parka, 11 srednjovjekovnih utvrda , 230 kulturnih spomenika i 600 arheoloških lokaliteta sve to ima Šibensko-kninska županija. Ove brojke dovoljni su aduti da se Županija turistički valorizira kao jedinstvena , prepoznatljiva i vidljiva destinacija. Da naša županija ima bezbroj aduta, slaže se i direktorica ureda TZ Šibensko –kninske županije Željana Šikić, koja nam je bila gošća ove srijede.

Foto: Radio Drniš

Ž. Šikić ističe kako moramo naučiti kako ih oblikovati u turističke proizvode i staviti na tržište, stoga brendiranje županije kao turističke regije ali i izdvajanje posebnosti svake mikrolokacije , stavila je sebi za prvu zadaću :

{play}audio/zeljana_sikic_1.mp3{/play}

Željana Šikić diplomirana je ekonomistica , 14 godina radila je u sustavu turističkih zajednica, bila je i direktorica murterskog TZ-a, a na novu funkciju došla je iz Odjela za marketing NP-a Kornati. Izabrana je nakon dva natječaja i čak tri kruga glasovanja članova Turističkog vijeća krajem prošle godine. Od tad u više navrata posjetila je Drniš i priznaje prije dolaska na ovu funkciju nedovoljno je bila upoznata sa turističkim potencijalom koji leži u našoj Zagori:

{play}audio/zeljana_sikic_2.mp3{/play}

Odlučila je kaže , odradit edukaciju cijelog sustava kroz radionice i ture po zaleđu, kako bi zaposlenici u turizmu maksimalno valorizirali postojeću ponudu zaleđa :

{play}audio/zeljana_sikic_3.mp3{/play}

{play}audio/zeljana_sikic_4.mp3{/play}

Moderni turisti danas najprije provjere gdje idu, što ih tamo očekuje i što je najatraktivnije, kakvi su bili doživljaji drugih, stoga i turistička ponuda ove regije mora biti digitalno prisutna kako bi privukla gosta, istaknula je direktorica TZ Šibensko-kninske županije. Odmah po dolasku, kaže, pristupila je analizi rezultata dosadašnjih ulaganja što će biti platforma za daljnje aktivnosti. Nada se u 2014. godini uspješnijoj digitalnoj kampanji, a internet drži medijem koji će brzo pokazati rezultate tih ulaganja.

Odgovori