Javni poziv za ‘Advent u Drnišu 2019.’
Radio Drniš - 19. studenoga 2019.
Radio postaja Drniš d.o.o. dana 19. studenog 2019. godine objavljuje
JAVNI POZIV
za zakup kućica za vrijeme održavanja manifestacije ‘ADVENT U DRNIŠU 2019.’
- Radio postaja Drniš d.o.o. poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe sa područja Grada Drniša za obavljanje ugostiteljske i/ili trgovačke djelatnosti da iskažu interes za sudjelovanje na manifestaciji „ADVENT U DRNIŠU 2019.“.
- Mjesto održavanja manifestacije je gradski trg Poljana u Drnišu. Riječ je o trodnevnom programu koji će se održati 20., 21. i 22. prosinca 2019. godine.
Radno vrijeme manifestacije je od 17.00 do 24.00 sata. Zainteresirani bi izlagali/prodavali proizvode u drvenim kućicama s osiguranim strujnim priključkom. U zakup se daju četiri drvene kućice, od čega tri su veličine 245×160 m2, a jedna veličine 300×198 m2. Cijena zakupa iznosi 500,00 kn bez PDV-a, za cijelo vrijeme trajanja Adventa. Ponuditelj može dostaviti ponudu samo za jednu kućicu. - Uvjeti sudjelovanja: Sudjelovati mogu ponuditelji koji imaju registriranu kućnu radinost, OPG, obrt ili tvrtku ili su članovi udruge koja u svom statutu ima registriranu prodajnu djelatnost te slijedom toga mogu izdavati račune i provoditi fiskalizaciju.
- Svi korisnici kućica su obvezni pridržavati se radnog vremena, te propisa o javnom redu i miru, polazeći od posebnosti ove manifestacije i prigode.
- Davanje u zakup adventskih kućica izvršiti će se temeljem pisanih ponuda.
- Izbor ponuditelja izvršiti će Povjerenstvo Radio postaje Drniš d.o.o. Kriterij za izbor su ranija suradnja i potpora manifestacijama u organizaciji Radio postaje Drniš d.o.o., te sadržaj ponude, odnosno razlikovnost, raznovrsnost i kvaliteta ponude. Cilj je posjetiteljima pružiti raznovrsnu i bogatu ponudu, uz zadovoljenje svih ostalih uvjeta iz javnog poziva. Ako dva ili više ponuditelja budu sa istim ponudama, odabrati će se ona ponuda koja je ranije zaprimljena.
- Odabrani ponuditelj dužan je čitavo vrijeme trajanja manifestacije stvarno pružati prigodnu ponudu koja je bila odlučna za odabir po ovom javnom pozivu.
- Radio postaja Drniš d.o.o. ima pravo nadzora, te u slučaju uočavanja nepoštivanja obveze zatražiti od odabranog ponuditelja da isto otkloni.
- Ponuda treba sadržavati: osnovne podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi, adresa, OIB, kontakt telefon, uz dokaz o registraciji: pravna osoba – izvornik ili presliku izvatka iz sudskog registra, obrtnici – izvornik ili presliku izvatka iz obrtnog registra ili rješenja o upisu u obrtni registar, udruge – izvornik ili presliku rješenja tijela državne uprave, obiteljska poljoprivredna gospodarstva – izvornik ili presliku rješenja o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstava, domaća radinost – izvornik ili presliku rješenja o upisu domaće radinosti;
te detaljan opis usluge koja se nudi. - Ponude se upućuju na adresu Radio postaja Drniš d.o.o., Kralja Zvonimira 8, 22320 Drniš, u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici, poštom ili neposredno, s naznakom: Javni poziv za sudjelovanje na manifestaciji ‘ADVENT U DRNIŠU 2019.’
- Rok za dostavu ponuda je 29. studenog 2019. godine. Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
- Odabrani ponuditelji bit će objavljeni na internet stranici www.radiodrnis.hr, te telefonski obaviješteni o rezultatima javnog poziva najkasnije do 06. prosinca 2019. godine.
- Odabrani ponuditelj bit će pozvan na sklapanje Ugovora o sudjelovanju na manifestaciji. Prije sklapanja ugovora izabrani ponuditelji dužni su izvršiti uplatu iznosa zakupnine po ispostavljenom računu od Radio postaje Drniš d.o.o., a dokaz o uplati potrebno je dostaviti prije potpisivanja ugovora. Ukoliko ponuditelj odustane od sudjelovanja, sklapanje ugovora bit će ponuđeno sljedećem rangiranom ponuditelju.
- Sve informacije u vezi javnog poziva mogu se dobiti u prostorijama Radio postaje Drniš, Kralja Zvonimira 8, Drniš 22320, svakim radnim danom u vremenu od 08:00 do 14:00 sati, na broj telefona 022 – 888 – 080, i na broj mobitela 098 461 966.
Radio postaja Drniš d.o.o.
Matilda Jelčić Stojaković, direktorica